Mariusz Pudzianowski został twarzą kebabów. "Jem z umiarem, dlatego jest miejsce na kebab"
Mariusz Pudzianowski i Bafra KebabMariusz Pudzianowski wypowiada się nie tylko w temacie jedzenia, ale i w sferze biznesowej. – Dużo jeżdżę po Polsce i widzę, jak się sieć rozrasta. Punkty Bafra Kebab coraz częściej spotykam w dużych i małych miejscowościach – mówi Mariusz Pudzianowski.
Mariusz Pudzianowski i kebaby
Kampania marketingowa z Mariuszem Pudzianowskim będzie nabierała tempa z każdym miesiącem. W pierwszym kwartale tego roku działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH, będą kontynuowane działania w social mediach, odbędą się również eventy z udziałem sportowca.
Umowa ze sportowcem została podpisana na 12 miesięcy. Pierwszy raz Mariusz Pudzianowski zaprezentował logo Bafra Kebab podczas swojej walki 17 grudnia 2022 r.
Pudzianowski ma także pomóc w rozwoju sieci franczyzowej Bafra Kebab. – Taka opcja jest bardzo fajna dla ludzi, którzy szukają pomysłu na biznes i gotowych rozwiązań. Franczyzobiorcy Bafra Kebab otrzymują dokładne instrukcje jak go poprowadzić. Jeśli będą zaangażowani w biznes, będą go pilnować i solidnie pracować, to sukces jest murowany – mówi cytowany w komunikacie Mariusz Pudzianowski.
Bafra Kebab liczy 298 punktów
Bafra Kebab to obecnie największa w Polsce sieć punktów z kebabami, działająca w segmencie street food. W tej chwili pod marką funkcjonuje 298 punktów. Sieć Bafra Kebab należy do firmy Sweet Gallery, która ma ambitne plany wobec marki. Jednym z najważniejszych celów na ten rok jest podwojenie liczby punktów. – Myślimy również o rozwoju poza Polską. Na razie przyglądamy się rynkowi w Europie. Kebab to jedna z ulubionych potraw Polaków. Weryfikujemy potencjał rynku – przyznaje Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery, do której należy także marka Lodolandia and Kołacz na Okrągło i SiGelato.
Bafra Kebab oferuje dania przygotowywane na bazie mięs własnej receptury, stworzonej z wybranymi producentami. – Naszym wyróżnikiem zawsze było mięso. Długo testowaliśmy różnego rodzaju mięsa, by ostatecznie wybrać to najwyższej jakości. Cieszymy się, że Mariusz Pudzianowski zgodził się zostać twarzą naszej marki – podkreśla prezes Sweet Gallery.
Sweet Gallery w swoim portfolio posiada jeszcze trzy inne marki – Lodolandię, Kołacz na Okrągło oraz SiGelato. W sumie swoim zasięgiem obejmują prawie 800 punktów. W tym roku liczba ta ma przekroczyć 1 tys. Firma posiada także ok. 50 punktów za granicą, gdzie rozwija się pod marką Ice and Roll i Cake and Roll. Sieci obecne są w Rumunii, na Słowacji i w Niemczech.